close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[問題] 健保轉出記錄
Feb 8th 2014, 02:43, by loveeileen

作者loveeileen (誰還記得是誰)

看板Salary

標題[問題] 健保轉出記錄

時間Sat Feb 8 02:43:40 2014

我想請問健保轉出單可以提供上上一份工作的單據嗎? 我的第一份工作於去年10月份離職 第二份工作僅做了1個半月(但勞健保都有保) 這次面試時我沒有提及第二份工作的經歷,僅說這幾個月都在休息~ 最終我有幸得到新工作的offer,但新公司需要我提供健保轉出單.. 請想問我是否可以提供第一份工作的轉出單據給新公司呢? 或是在報到前去區公所辦轉入再轉出會比較好? (這樣會不會反而看到加保日期而顯得很奇怪...囧) (待業期間我並沒有特別將健保轉入區公所加保,但我都有乖乖補繳保費就是了...) 謝謝~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.166.150.77

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    approa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()