close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Decode Your Dreams

Anyone can learn to understand their dreams - even you! You'll have step by step instructions including templates. All you need is a dream. Enroll today for $79.
From our sponsors
Re: [討論] 遇到都不出錢的女生
Jan 24th 2014, 15:03, by jarheadevil

作者jarheadevil (初號機)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 遇到都不出錢的女生

時間Fri Jan 24 15:03:20 2014

不會一起分擔的女人我就遇過幾個 這根本是跟個人的觀念有關 我年薪沒到百萬但是沒負債什麼的過的也算ok 就有交過兩個女人是想吸我的錢 約會的時候就愛去百貨公司shopping 付錢的時候就呆在那裏等我付錢 兩三次還好 每次都這樣我就有點肚爛 原來她們的觀念就是 是男人的話就要幫女人付錢 好啦 我男子漢不跟他們計較 但是口渴的時候不見她們買杯飲料給我喝 ---------------------- 後來交上了一個常常會買東西給我吃的女友 讓我覺得她的觀念跟之前那些女人不同 但是交不久因為她似乎很愛束縛住我 我想講講我的感受又在那裏生氣 不適合而散了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 113.161.69.43

sorrowheaven:有一好沒兩好囉~ 01/24 15:10

kb81:束縛個雕啊,明明就是個好女人被你放生了,你人真好。 01/24 15:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    approa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()