Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
請問桃園植牙比尊榮植牙醫學中心還棒的醫院?
Aug 12th 2013, 03:33

尊榮植牙中心超紅的阿!
我看網路上面很多人在討論,
我雖然沒植牙過,但是去水雷射矯正牙周病
之前聊天的時候聽小姐說過他是美國哈佛植牙專科醫師
還有植牙專利發明,
所以我想他植牙的技術應該很好吧= =a
因為我看每次他的植牙病人都超多的阿
有一堆人去找他植牙,
我想他的口碑這麼好不會是沒道理的。
但是基本上我以我個人的經驗保證
尊榮絕對不是浪得虛名的!
我相信你有上網搜尋,應該可以看到更多有關尊榮植牙中心的討論才是,
所以我就不多說摟
單純分享我自己的經驗^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    approa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()