close
Blogtrottr
傑米鹿的音樂與行銷 :: 痞客邦 PIXNET ::
我只吃好音樂,意圖消滅所有壞音樂。臉書粉絲團:http://www.facebook.com/JamieDeer.music 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
【歌單】鄧紫棋〈我是歌手〉歌曲總整理:泡沫、存在、你把我灌醉
Jan 19th 2014, 09:05

邓紫棋《泡沫》-我是歌手第二季20140103.mp4.静止002.jpg  

 

其實我不太fallow對岸的歌唱節目,但因為我只發摟鄧紫棋,所以想說自己整理一篇好了。本篇文章將每週更新鄧紫棋,每週於「我是歌手第二季」所演唱的歌曲,並提供原曲版本做簡單介紹。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    approa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()